2011 m. rugpjūčio 2 d., antradienis

Dievinu tokias dienas kaip šiandien.Jei pasakyčiau buvo tobula, turbūt neperžengčiau ribų. Tokių dienų pastaruoju metu mano gyvenime daug (ačiū, draugai♥). Dienų tobulumas man susideda iš tokių paprastų dalykų, kurie lyg ir kasdieniniai. Tarkim šiandien, man užteko susitikt su viena iš mylimiausių draugių, nueiti į paplūdimį, susipažint su vaikinukais, šiek tiek pažaist tinklinį, daug daug šnekėt, pasivaipyt šokių studijoj, susitikt su kita drauge, nuvažiuot į kalnus, griliuot, bei planuot gimtadienį. Štai iš ko susidėjo mano tobula diena.
Taaaaip, planavau gimtadienį. Aš nekenčiu gimtadienų. Žinau, žinau, kilo klausimas kodėl. Todėl, nes man labai nejauku, kai žmonės dovanoja dovanas, atrodo ir aš turėčiau jiem dovanot.:D Ir dar kartais kyla problema ką veikt ir taip toliau.:D
Thanks God, Beate gimtadienis skiriasi vos keturiom dienom nuo manojo, tai sugalvojom, kad mes privalome jį švesti kartu, ir padaryt didelį didelį vakarėlį! Tikėkimės, mūsų planas pavyks, o dabar šiek tiek nuotraukų iš šiandien.:)
Argi jos nežavios?:)

 Šitas žaidimas ne man, ne man...:D

 Ji man visada labai panaši į barbę:D
 The best <3

 Ant laužo kepti zefyrai yra gėris.
 Fotografė: Beate sesė (9 metai),šauni nuotrauka:D
 ''Čia mano aukščiausias kalnas''

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą