2011 m. rugpjūčio 4 d., ketvirtadienis

love night

Dabar trečia valanda nakties. Ne tiek jau ir daug kaip man, kuri pripratus padėti kompiuterį į šalį ir pasinerti į miegus tik tada, kai saulė jau bando prasisverbti pro debesis, kai mama ar kiti šeimos nariai jau keliasi į darbus,tik nuo tada prasideda miego valandos! Dažniausiai tai būna 6-7 valanda ryto. O mano rytai prasideda įpusėjos dienai!Kartais net prasidėjus vakarui,haha. Taip, taip, kelis kartus buvau atsikėlus penktą ar šeštą dienos, mano mama negalėjo patikėti tuo, kai grįžo iš darbo, ir rado mane dar vis smagiai įsitaisiusią lovoje, ir turbūt sapnuojančią ką nors įdomaus. Bet kam man tos dienos? Kas kart tai kartoju sau. Dieną neįmanoma nuveikt tiek daug įdomių dalykų kiek naktį! Ahhhhh, dievinu naktį... Ypač kai ją visą gali praleist su pašėlusiais draugais mieste, tiesiog šokt bei stūgaut gatvėse, kai aplinkui nematyt nei gyvos dvasios, tik kartais nakties tyloj praslenkanti viena, kita mašina, užgaunanti kiekvieno iš mūsų žvilgsnį. Arba naktį, kai esi vakarėlyje, su tiek daug skirtingų ir nuostabių žmonių! Kai gali su kiekvienu iš jų pabendrauti, bei pažinti jį geriau. Kai gali tiesiog šokinėt nakties tamsoje su vienu iš mylimiausių draugų and batuto, ir šnekėtis apie viską kas tik šauna į galvą. O štai vakar naktį aš ir dar dvi mano pačios nuostabiausios draugės, sumanėme tiesiog šiek tiek pasilinksminti, ir naktį praleisti kartu, nes ilgą laiką nebuvome drauge. Buvo tikrai laaabai fun! Ilgą laiką dainavome karaoke ir juokėmės iki pilvo skausmų, susirašinėjome su pakvaišusiais dėl mūsų vaikinais and another stuff. Todėl aš jas ir myliu.<3








Atėjo penkta valanda ryto. Viena iš draugių nebeiškentė ir užmigo.:D
Mes, likę dviese, niekaip negalėję užmigt, pradėjom fotkintis, filmuot video klipus, o žiūrint juos tiesiog klykt iš juoko.:D Vėliau šiek tiek nurimę labai daug šnekėjom. Kaip gera žinot, kai gali pasitikėt žmogum, kai gali su juo šnekėtis ištisas valandas.♥ Taip bėgo ir prabėgo visa naktis, su daug juoko, su daug pasakojimų, su daug nuotraukų, su pilvo skausmais ir su daug gerų prisiminimų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą